Vigenere’s cipher – 2 podejscie

Tym razem postanowilem zrobic ten sam program. Ok nie taki sam.
Wprawdzie robi to samo, ale metoda dojscia do celu jest inna.
Wczesniejsza wersja programu dzialala w ten sposob ze sposrod
tablic Vigenere’a szukala tego miejsca gdzie krzyzowaly sie
litery.

W tym wypadku jest inaczej. Program sprawdza jakie miejsce w tabeli
ma litera, a potem jej odpowiednik w slowie kluczowym. Ten wynik
sie ze soba sumuje i jesli jest mniejszy niz 26 to mamy zakodowany
jeden znak, a jesli jest wiekszy od 26 to od tej sumy sie odejmuje
26 i tez mam zakodowany znak :P
Nie bede bardziej gmatwal, "external" rel="external">tutaj znajdziecie kodziwo ;]
Peace!

P.S. Warto wspomniec ze 1 wersja tego programu zajmowala
nieco ponad 100 linii (bez komentarzy to bedzie jakies 95 linijek),
natomiast ta 2-ga wersja zajmuje 53 linie :)